04:16 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افزایش درآمد "نبروج" در تیر

1400/05/30 12:00

چه خبر از نمادهای بورسی:

افزایش درآمد "نبروج" در تیر

بیشترین میزان درآمدی که نبروج در تیرماه به دست آورده از محل فروش محصول «پارچه تکمیل‌شده» با ۳۹۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش نماد برتر، کارخانجات نساجی بروجرد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری میزان درآمد شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۴۲۷ میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مقدار درآمد‌های ثبت‌شده را ۱.۳۹۲ میلیارد ریال گزارش کرده، درآمد‌های این شرکت نساجی از محل فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و میزان سرمایه اعلام‌شده این کارخانه طی این دوره ۱۴۸.۲۱۲ میلیون ریال به ثبت رسانده است.


بر پایه این گزارش، کارخانجات نساجی بروجرد در تیرماه سال جاری با افزایش درآمد ۲۴ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۳ درصد افزایش را تجربه کرده، مقدار درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه کسب کرده نسبت به سال گذشته ۱۸۴ درصد رشد را شاهد بوده است.


بیشترین میزان درآمدی که نبروج در تیرماه به دست آورده از محل فروش محصول «پارچه تکمیل‌شده» با ۳۹۳ میلیارد ریال بوده و نرخ فروش این محصول برابر با ۳۱۷.۴۱۰.۳۲۹ ریال بوده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۳ درصد مواجه بوده است.


بر اساس این گزارش صورت گرفته، میزان فروش محصولات این شرکت نساجی ۱.۲۸۷ هزار متر اعلام‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲ درصد اُفت فروش را تجربه کرده، بیشترین میزان فروش محصولات طی این ماه برابر با ۱.۲۳۸ هزار متر بوده است.

برچسب ها:

نبروج ،نساجی ،پارچه ،نخ ،نساجی بروجرد ،